Förfrågan via Swecos Marketplace
På Swecos Marketplace kan du enkelt skicka en offertförfrågan och snabbt komma i kontakt med en av våra specialister. Vänligen notera att våra tjänster enbart riktar sig till företag och organisationer.
Nedan finns de olika stegen beskrivna för:
Offertförfrågan
- Vid offertförfrågan skickas ett meddelande till kontaktperson på Sweco för den valda tjänsten.
- Tjänstens kontaktperson (eller en kollega med liknande sakkompetens) kontaktar dig normalt sett inom 48 timmar (helgfria vardagar).
- Du och din kontaktperson reder tillsammans ut vilka förutsättningar som gäller för den efterfrågade tjänsten.
- När din kontaktperson har fått den information som behövs får du ett slutligt offertförslag att ta ställning till. Detta kommer troligtvis att påminna om det prisexempel du redan har sett, men kan vara både lägre och högre beroende på förutsättningarna för just din förfrågan.
- Offertförslaget innehåller leveransdetaljer som tydliggör vad du kan förvänta dig av leveransen. Det är först när det skriftliga offertförslaget är accepterat och påskrivet som det uppstår ett juridiskt bindande avtal.
- När avtalet sedan är på plats planerar vi tillsammans med er som kund in utförandet av tjänsten, om det inte redan framgår av offertförslaget/avtalet.